Όροι Επιστροφών/Ακυρώσεων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους ή την επιστροφή της αξίας τους χωρίς επιπλέον χρέωση μόνον εφόσον η αποστολή της επιστροφής πραγματοποιηθεί μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που συνεργάζεται το Pelina.

Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα Pelina στην δ/νση Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 96, ΤΚ 13562 ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ ΑΤΤΙΚΗΣ, κατόπιν συνεννόησης. 

Η επικοινωνία με την εταιρεία courier γίνεται με ευθύνη του πελάτη όπου:  

1. είτε ζητεί να έρθει courier να παραλάβει το δέμα, 

2. είτε το παραδίδει στο πλησιέστερο κατάστημα που τον εξυπηρετεί, της εταιρείας courier που συνεργάζεται το Pelina.   

Ως στοιχεία παραλήπτη θα πρέπει να καταχωρηθούν : 

Pelina,  Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 96, ΤΚ 13562 ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ ΑΤΤΙΚΗΣ. 

Με χρέωση ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ 

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στην διεύθυνση info@pelina.gr, γράφοντας το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, αιτιολογώντας γιατί επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος και αν επιθυμείτε αντικατάσταση. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο 2121058537 και να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας τηλεφωνικά.

ΠΡΟΣΟΧΗ: 

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που αποστάλθηκαν από το Pelina, πλήρη και χωρίς φθορές στην ίδια συσκευασία, σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής).  Επίσης, το προϊόν θα πρέπει να συσκευασθεί σε σακούλα (όχι χάρτινη που είναι ευάλωτη σε φθορές) και κλειστή προκειμένου να μην ανοίξει κατά τη μεταφορά και προκύψουν φθορές στο προϊόν. 

Η δωρεάν επιστροφή ισχύει μόνο για μια επιστροφή με αντικατάσταση άλλου προϊόντος ή μια ακύρωση παραγγελίας.  Οι επόμενες χρεώνονται ως κανονικές αποστολές και επιβαρύνεται ο πελάτης. 

Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες ΔΕΝ γίνονται αποδεκτές και επιστρέφονται στον πελάτη.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στο αρχικό μέσο πληρωμής, για την αξία του προϊόντος μόνο (η χρέωση των 2 ευρώ της αντικαταβολής   και τυχόν μεταφορικών που είχαν χρεωθεί  δεν επιστρέφονται.  Σε περίπτωση που κατά την αγορά επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, η επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση, θα πραγματοποιείται μέσω εμβάσματος στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη . Τυχόν προμήθειες  που προκύπτουν από την τράπεζα του δικαιούχου, δεν επιβαρύνουν το Pelina.

Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να ενημερώσει το Pelina μέσω email στο info@pelina.gr για τον αριθμό λογαριασμού του σε μορφή ΙΒΑΝ, την τράπεζα στην οποία διατηρεί τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος του λογαριασμού, θα πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που έκανε την αγορά.

Αδυναμία παράδοσης

Εάν καταστεί μη εφικτή η παράδοση της παραγγελίας σας, κατόπιν ελέγχου με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier,  εκπρόσωπος της εταιρείας θα έρθει σε επικοινωνία με τον πελάτη για επιλογή διαφορετικού τρόπου ή και τόπου παράδοσης.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Έχετε ήδη λογαριασμό;
Σύνδεση Ή Επαναφορά κωδικού